Mercedes-Benz Dealer bedrijven (BMDB) in de regio Zuidwest-Nederland gaat voor de remarketing van inruilauto’s een intensieve samenwerking aan met Fleetselect Online Autoveilingen. Het gehele proces wordt aangestuurd door Autoblox, een webbased softwareprogramma van Fleetselect.

“Met deze samenwerking kunnen we de remarketing van onze auto’s nog transparanter, sneller en winstgevender maken”, zegt occasionmanager Willem-Jan Beving van Mercedes-Benz Dealer Bedrijven.”Hiermee kunnen we optimaal gebruik maken van de kracht van alle betrokken partijen.”

Zo heeft Fleetselect een koppeling tot stand gebracht tussen de systemen van Autotelexpro, Fleetselect Online Veilingen en autotransporteur Breedijk. Alle auto’s die binnen de dealergroep beschikbaar komen voor de verkoop, worden getaxeerd, getransporteerd naar een centrale locatie en opgenomen in Autoblox. Vervolgens worden de auto’s geïnspecteerd en online geveild. “Dit leidt tot een transparant en efficiënt proces en een goede verkoopopbrengst”, zegt Beving.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
13 mei 2025
Auto Nassau wordt TOP Merkspecialist Fiat
13 mei 2025
Nieuwe obligatie-uitgifte Fastned
13 mei 2025
Equipmentdivisie Alliance krijgt vorm
13 mei 2025
Ayvens bouwt nieuwe remarketinglocatie
13 mei 2025
Buiten kantooruren: ‘Iedere dag ben ik met mijn hobby bezig’
12 mei 2025
Derks Bedrijfswagens neemt Autoschade Bert Verweijen over
Meest bekeken berichten
Recente reacties