Mercedes-Benz Dealer bedrijven (BMDB) in de regio Zuidwest-Nederland gaat voor de remarketing van inruilauto’s een intensieve samenwerking aan met Fleetselect Online Autoveilingen. Het gehele proces wordt aangestuurd door Autoblox, een webbased softwareprogramma van Fleetselect.

“Met deze samenwerking kunnen we de remarketing van onze auto’s nog transparanter, sneller en winstgevender maken”, zegt occasionmanager Willem-Jan Beving van Mercedes-Benz Dealer Bedrijven.”Hiermee kunnen we optimaal gebruik maken van de kracht van alle betrokken partijen.”

Zo heeft Fleetselect een koppeling tot stand gebracht tussen de systemen van Autotelexpro, Fleetselect Online Veilingen en autotransporteur Breedijk. Alle auto’s die binnen de dealergroep beschikbaar komen voor de verkoop, worden getaxeerd, getransporteerd naar een centrale locatie en opgenomen in Autoblox. Vervolgens worden de auto’s geïnspecteerd en online geveild. “Dit leidt tot een transparant en efficiënt proces en een goede verkoopopbrengst”, zegt Beving.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
15 juli 2025
VER kennispartner van EV Experience
15 juli 2025
Ondernemers met leaseauto vaker beboet
15 juli 2025
20 procent meer refurbished onderdelen verkocht
15 juli 2025
Jongvolwassenen positiever over elektrische occasion
15 juli 2025
Vakantiecheck ANWB Hazeldonk op 18 juli
15 juli 2025
Aftersales top of mind bij de dealer
Meest bekeken berichten
Recente reacties