Skoda heeft recent een nieuwe groeistrategie gepresenteerd die uitgaat van een verdubbeling van de verkopen in 2018. De Tsjechische autofabrikant wil de komende jaren sterk groeien, met name in Europa, China, India en Rusland. Ook lanceert de fabrikant een nieuw logo en huisstijl op de Autosalon van Genève.

Skoda bestuursvoorzitter Prof. Dr. Winfried Vahland laat weten dat nieuwe modellen en de steun van de Volkswagen Groep belangrijk zijn voor de voorgenomen groeispurt. "De belangrijkste investeringen zijn al gedaan of staan in de planning. We werken hard aan nieuwe modellen om ons gamma te verbreden en te verdiepen."

In Nederland verdubbelde in 2010 al de verkopen van Skoda.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
16 september 2025
RAI Vereniging: Mobiliteitsplannen onvoldoende
16 september 2025
Helft elektrische rijders haalt actieradius niet
16 september 2025
Cor Baltus draagt stokje over aan Marco Faulenbach
16 september 2025
Chinees aanbod op AutoScout24 stijgt 34 procent
16 september 2025
Nog drie dealerbedrijven voor Omoda & Jaecoo
16 september 2025
3D-geprinte onderdelen uit afval
Meest bekeken berichten
Recente reacties