Skoda heeft recent een nieuwe groeistrategie gepresenteerd die uitgaat van een verdubbeling van de verkopen in 2018. De Tsjechische autofabrikant wil de komende jaren sterk groeien, met name in Europa, China, India en Rusland. Ook lanceert de fabrikant een nieuw logo en huisstijl op de Autosalon van Genève.

Skoda bestuursvoorzitter Prof. Dr. Winfried Vahland laat weten dat nieuwe modellen en de steun van de Volkswagen Groep belangrijk zijn voor de voorgenomen groeispurt. "De belangrijkste investeringen zijn al gedaan of staan in de planning. We werken hard aan nieuwe modellen om ons gamma te verbreden en te verdiepen."

In Nederland verdubbelde in 2010 al de verkopen van Skoda.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
24 april 2025
Colad introduceert nieuwe reeks werkplaatsuitrusting
24 april 2025
VTE Import distributeur starters en alternatoren HC-Cargo
24 april 2025
UnameIT sluit zich aan bij VASS
24 april 2025
Grenzeloos schoon
24 april 2025
Een gezonde mix
23 april 2025
Jato: sterkste kwartaal BEV ooit
Meest bekeken berichten
Recente reacties