TVM verzekeringen gaat haar sponsorinvesteringen concentreren op het veiliger maken van het vrachttransport in Nederland en België. TVM kiest daarmee voor een veel maatschappelijkere inzet van sponsoring.

TVM deed de afgelopen jaren al veel op het gebied van veiligheid. Zo organiseert de grootste gespecialiseerde transportverzekeraar van de Benelux al bijna 50 jaar ‘Ridders van de Weg’. Ook houdt TVM zich al jarenlang actief bezig met preventieprogramma’s bij de verschillende vervoerders. Ook deze bestaande activiteiten zullen worden opgenomen in het nieuwe TVM veiligheidsplan.

De komende maanden zullen gebruikt worden om het plan met alle verschillende partijen en externe partners verder uit te werken. Tijdens de ‘Ridders van de Weg’-bijeenkomst op 27 september worden concrete plannen gepresenteerd.

Arjan Bos: “In hoofdlijnen gaan we samen met onze vervoerders initiatieven ontwikkelen om kruispunten en wegen veiliger te maken. Om de vrachtwagens veiliger te maken en om daar zowel bij de chauffeurs als ook bij de jeugd bewustwording over te creëren. TVM heeft nu het principebesluit genomen om de weg in te slaan van zakelijke sponsoring. De komende maanden worden gebruikt om samen met alle partijen en externe partijen de programma’s en campagne-ideeën verder concreet uit te werken.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 december 2025
‘Occasionverkoper laat structureel kansen liggen’
1 december 2025
Registraties november in de plus, jaartotaal blijft nog achter
1 december 2025
Leugens, grove leugens en…
28 november 2025
Autotechnica Amsterdam overgenomen door Alliance
28 november 2025
Lynk & Co stopt abonnementen en focust op verkoop
28 november 2025
Beste Leasemaatschappijen 2026 bekend
Meest bekeken berichten
Recente reacties