Vakgarage heeft sinds kort alle sites van de aangesloten garagebedrijven voorzien van klantreviews. De stichting wil volgens eigen zeggen op een eerlijke, transparante en klantvriendelijke manier zaken doen en heeft daarom de Bovag reviewtool Klantenvertellen geïntegreerd.

Christien den Uil, voorzitter en manager van Vakgarage: “Hierdoor vermijden we alle schijn van belangenverstrengeling en kan de consument vertrouwen op een eerlijke en transparante reviewmodule. Bovendien zijn alle Vakgarages tevens Bovag-lid. Wij zijn uitermate enthousiast over deze nieuwe beoordelingsmethode en hebben alle vertrouwen in goede beoordelingen en rapportcijfers.”

De formule is haar organisatie steeds meer op een hoger plan aan het tillen. Zo is sinds 1 oktober Twan Dekkers in dienst als buitendienstmedewerker, waar hij het centrale aanspreekpunt is voor de bestaande Vakgarages.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 december 2025
Carwash Partspoint krijgt duurzaamheidskeurmerk
18 december 2025
Figiefa mist aftermarket in Automotive Package
18 december 2025
Nu al meer drankrijders dan in heel 2024
18 december 2025
Auto Kuipers Groep opent vijfde vestiging
18 december 2025
Overname Athlon door Arval bijna rond
18 december 2025
Recyclingbijdrage blijft 22,50 euro tot 2030
Meest bekeken berichten
Recente reacties