Henri Verhoef, tot voor kort salesmanager bij onderdelendistributeur Kühne uit Hoevelaken, wordt met ingang van 1 december manager aftersalesmarketing bij Louwman en Parqui, een functie die hij eerder al bij Alfa Romeo bekleedde.

In 2007 maakte Verhoef de stap van de automobielimporteur naar de onderdelendistributie in het onafhankelijke kanaal. Nu Verhoef weer terug is in het merkgebondenkanaal kan hij zijn ervaring inzetten voor de Toyota-dealers om hun aftermarketpositie te versterken.

Toyota is op dit momentdruk bezig met de introductie van haar snelserviceconcept, waarbij bijvoorbeeld meerdere monteurs aan één auto werken.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
15 september 2025
Autotechnicus Nick Joosten elfde in EuroSkills-finale in Denemarken
15 september 2025
Snel fors betere marktdekking Monroe-veren
15 september 2025
Gebruik van gebruikte onderdelen
12 september 2025
ISP-groep plaatst kanttekening bij Data Act
12 september 2025
Auto Prof introduceert Commissie van Advies
12 september 2025
Vijftig jaar automotive innovaties
Meest bekeken berichten
Recente reacties