Henri Verhoef, tot voor kort salesmanager bij onderdelendistributeur Kühne uit Hoevelaken, wordt met ingang van 1 december manager aftersalesmarketing bij Louwman en Parqui, een functie die hij eerder al bij Alfa Romeo bekleedde.

In 2007 maakte Verhoef de stap van de automobielimporteur naar de onderdelendistributie in het onafhankelijke kanaal. Nu Verhoef weer terug is in het merkgebondenkanaal kan hij zijn ervaring inzetten voor de Toyota-dealers om hun aftermarketpositie te versterken.

Toyota is op dit momentdruk bezig met de introductie van haar snelserviceconcept, waarbij bijvoorbeeld meerdere monteurs aan één auto werken.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
7 februari 2025
Nieuwe Sailuns voor winterse omstandigheden
7 februari 2025
LKQ ondersteunt Mobility Transition Pathway
7 februari 2025
8100 bezoekers voor Auto Prof
7 februari 2025
Dennis Kolsté consultant bij AHG
7 februari 2025
Cao-onderhandelingen Tank en Was van start
7 februari 2025
Veel voor weinig
Meest bekeken berichten
Recente reacties