Volvo gaat haar marketingstrategie aanpassen. De Zweedse autofabrikant gaat de nadruk leggen op de online verkoop en het aantal deelnames aan autosalons beperken tot hooguit vier, verdeeld over Europa (Genève), Azië (Peking, Shanghai) en de Verenigde Staten (Detroit).

Tevens komt er een jaarlijks Volvo-event om nieuwe producten en auto’s openbaar te maken. De concessiehouders en diensten zullen ook sterk worden verbeterd. “Al decennia lang volgt automarketing een bepaald patroon, waar de hele auto-industrie aan vasthoudt. Volvo Cars kiest ervoor om die logica te doorbreken en een strategie te implementeren die gericht is op de eigen noden”, luidt het persbericht.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
28 november 2025
Autotechnica Amsterdam overgenomen door Alliance
28 november 2025
Lynk & Co stopt abonnementen en focust op verkoop
28 november 2025
Beste Leasemaatschappijen 2026 bekend
28 november 2025
Athlon wint Innovatie Award met Flex+
28 november 2025
Fan van Citroën
27 november 2025
Nieuwe cao banden- en wielenbranche
Meest bekeken berichten
Recente reacties