Vredestein voorziet een groot Duits, niet nader bekengemaakt IT-concern per direct van 4-seizoenenbanden. Het gaat om circa vijftienduizend voertuigen. De montage voor de eindgebruiker verloopt via Vredesteins eigen netwerk van regionale bandenhandelaren en hun montagepartners

In het Duitse vakblad Gummibereifung zegt Apolo Vredestein-manager Michael Lutz dat het samenwerkingsverband met dealers eens te meer zijn dienst bewijst. Het garandeert volgens hem een snelle en tijdige wissel van het wagenpark naar het winterseizoen. “Op hun beurt profiteren de diverse bandenpartner van de vlootafspraken die Vredestein op centraal niveau heeft gesloten.”

De bandenfabrikant wil de komende maanden en jaren sterker inzetten op bedrijven met grote wagenparken. Die strategie moet de betreffende bandenhandelaren niet alleen meer omzet maar ook een bredere basis geven. Er bestaan volgens Apollo Vredestein al plannen voor nieuwe samenwerkingsverbanden.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
5 november 2025
Stijging autokilometers te danken aan groei wagenpark
5 november 2025
De volgende stap in Bosch Remote Diagnostics
4 november 2025
2,2 procent meer occasions verkocht
4 november 2025
Bosch vernieuwt online trainingsprogramma
4 november 2025
Campus VTS: een nieuwe stap vooruit voor garages
4 november 2025
Autobedrijf aansprakelijk na hack mailbox?
Meest bekeken berichten
Recente reacties