Washtec pakt uit op Automechanika

Marktleider Washtec gaat op de vakbeurs Automechanika flink uitpakken. Onder het motto ‘Beleving en Resultaat’ en op een beursoppervlak van maar liefst 1200 vierkante meter, worden tal van innovaties getoond voor een moderne, praktische en snelle toepassing van autowasinstallaties. Het nieuws bestaat onder meer uit de innovaties iWash, Wash and Pay, Twister Wheelwash en Washtec Plus.

iWash, het individuele carwash system van de toekomst, voldoet volledig aan de persoonlijke behoeften van de wasklant. Voor het eerst in de geschiedenis heeft de wasklant de mogelijkheid zijn eigen wasprogramma, dat aan zijn eigen persoonlijke wensen voldoet, samen te stellen via de interactieve touch bedienterminal van de wasinstallatie. iWash is het systeem dat afstand neemt van de strakke, voorgeprogrammeerde wasprogramma’s.

Met Wash and Pay, laat Washtec eveneens in Frankfurt zien dat bestaande tank- en wasgewoonten volledig op hun kop gezet kunnen worden. Voor carwash exploitanten genereert dit systeem meer omzet, en voor hun wasklanten betekent het dat ze minder tijd kwijt zijn met autowassen.

Nieuwe benadering

Voor carwash exploitanten is het Washtec Plus systeem ontwikkeld, het ideale online carwash management systeem. Washtec Plus biedt exploitanten van meerdere waslocaties een volledig overzicht van al hun autowasinstallaties. Alle belangrijke relevante data zoals omzet, wasaantallen, chemie-peil en natuurlijk de actuele status van elke wasinstallatie kunnen online bekeken worden. Dat betekent dat de exploitant direct actie kan ondernemen indien er zich een noodsituatie voordoet. Middels enkele klikken met de computermuis of smartphone kunnen prijzen of openingstijden op alle locaties veranderen, tijdelijke wasprogramma’s worden geactiveerd of en machine instellingen worden aangepast.

“Alleen nieuwe technische innovaties laten zien tijdens de Automechanika is voor Washtec niet goed genoeg. Als pionier en marktleider, biedt WashTec haar klanten de beste carwash-equipment gebaseerd op de nieuwste technologie. Wij tonen in Frankfurt een geheel nieuwe benadering van de carwash en geven hieraan een andere betekenis die mede bepalend zal zijn voor de toekomst van de carwash. Zowel klanten als carwash exploitanten zullen hiermee hun voordeel doen”, aldus Washtec ceo Jürgen Rautert.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *