Wurth breidt uit

Würth Nederland is haar organisatie aan het voorbereiden om in de loop van 2011 het leveringsprogramma onder eigen merk uit te breiden met hefbruggen, remmentestbanken en uitlijnapparatuur. Per 1 januari wordt de aftersales van de verkoop gescheiden.

Hiervoor zal eigen technisch personeel de baan op gestuurd worden. Rob Weterkamp, divisieleider van de automotive-afdeling van Würth, heeft Aftersales Magazine laten weten dat het bedrijf nog volop in de voorbereidingen zit: "Het is de bedoeling dat we uiteindelijk in Nederland ook alles kunnen brengen wat onze Duitse collega’s doen, maar daarvoor zijn mensen en is training nodig."

Het programma van Würth bestaat onder meer uit autodiagnosesystemen, bandenmachines en een aircoconcept. Sinds een maand of twee voert de bevestigingsmaterialen leverancier samen met remsysteemfabrikant Wabco een eigen truckdiagnosesysteem. De apparatuur voor de truckwerkplaats wordt verkocht onder de naam WabcoWürth. Men richt zich daarbij zowel op truckdealers als op fleetowners met een eigen werkplaats.

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *