Elke dag is er nieuws over de connected car, hoewel het onderwerp onder medewerkers van het autobedrijf nog niet echt leeft. Dat de industrie er duidelijk wel mee bezig is, is dan ook het bestaansrecht van het congres TU Automotive, dat op 30 en 31 oktober plaatsvindt in München.

Onder de sprekers zijn vooraanstaande namen uit de wereld van de autofabricage. Om er een paar te noemen: senior vicepresident digitale producten en diensten van BMW Dieter May, hoofd connectiviteit Sebastian Lasek van Skoda en hoofd van UX Design Paris Tanje Neubert namens de alliantie Renault-Nissan-Mitsubishi.

Onderwerpen

Belangrijke congresonderwerpen zijn; nieuwe verdienmodellen en connectiviteit, het toenemende belang van fleetownership, de ommezwaai naar elektrische mobiliteit en, steeds belangrijker, de rol die start-ups uit de tech-sector voor de mobiliteitssector spelen. Ook is er een compacte beursvloer waar een dertigtal gespecialiseerde standhouders hun services rond de connected car tonen.

Kortingscode

TU Automotive geen goedkope aangelegenheid, maar wie tijdens de inschrijving de kortingscode ASM100 gebruikt pakt in ieder geval een voordeeltje mee. Aftersales magazine is mediapartner van TU Automotive en zal voor diegenen die niet naar München afreizen uiteraard verslag doen van het event.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
18 november 2025
Fusie AkzoNobel en Axalta in de maak
18 november 2025
‘Desinformatie schaadt vertrouwen in EV’
18 november 2025
‘De Buggy verveelt nooit’
17 november 2025
Europeanen sparen korter voor tweedehands VW Golf
17 november 2025
Enexis ‘knijpt’ laadvermogen tijdens pieken
17 november 2025
InterClassics Brussels noteert nieuw bezoekersrecord
Meest bekeken berichten
Recente reacties