Share Now start loyaliteitsprogramma

Autodeeldienst Share Now lanceert het loyaliteitsprogramma Share Now Rewards op veertien locaties in Europa, waaronder Nederland (Amsterdam).

Gebruikers van Share Now kunnen gratis deelnemen en punten verdienen met elke rit. Met de punten krijgen zij toegang tot exclusieve voordelen. “Door deze voordelen aan te bieden, stimuleren wij als eerste autodeeldienst het regelmatig gebruik van onze deelauto’s. Dit draagt bij aan ons doel om onze Europese steden leefbaarder te maken”, aldus marketingchef Raphael Stange bij Share Now.

Vier levels

Het loyaliteitsprogramma is onderverdeeld in vier levels: Blauw, Zilver, Goud en Diamant. Hoe meer punten worden verzameld, hoe hoger het level en hoe groter de voordelen. Gebruikers verdienen punten door een rit te maken met een minuut-, uur- of dagtarief, maar ook door het betalen van een luchthaventoeslag of drop-off toeslag. Deelnemende Share Now-gebruikers verdienen tien punten voor elke euro die ze uitgeven. Bij het berekenen van het level wordt gekeken naar de ritten die een gebruiker in de afgelopen drie maanden heeft gemaakt.

Gebruikers met een Blauw-level kunnen gebruik maken van een langere reserveringstijd en extra uurtarieven. Hogere levels geven bijvoorbeeld extra tegoed of een gratis nachtreservering (binnenkort beschikbaar).

Andere merken

Voor het loyaliteitsprogramma wordt samengewerkt met partners, waardoor Share Now-gebruikers profiteren van voordeel bij bedrijven als Hello Fresh, Nextory en N26. In de nabije toekomst zal het loyaliteitsprogramma worden uitbreid met meer voordelen en partners.

Emil Peeters

Emil is een ervaren redacteur met een brede belangstelling en een heldere schrijfstijl. Hij komt met enkele doortastende vragen snel tot de kern van de zaak.

Van Emil Peeters zijn er nog 2589 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Emil Peeters

Avatar

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *