Fabrikantenkoepel Acea heeft positief gereageerd op de hernieuwde aanmelding van Stellantis als lid van de vereniging. Halverwege 2022 maakte Stellantis bekend per 1 januari 2023 uit Acea te stappen.

In de woorden van voorzitter Luca de Meo, tevens ceo van de Renault Group: “Gezien de ongekende concurrentiecrisis in Europa en de collectieve behoefte om de uitdagingen van de groene transformatie het hoofd te bieden, is het belangrijker dan ooit om verenigd te staan. Acea-leden zijn misschien concurrenten op de markt, maar ze delen allemaal hetzelfde doel: een concurrerende en duurzame transitie naar emissievrije mobiliteit, in een Europa dat wereldwijd stand kan houden. Hieraan zullen we met volle energie en toewijding blijven werken.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
10 juni 2026
Blijf jezelf. Word Euromaster
9 juni 2026
Fastned opent eerste shop bij snellaadstation langs A2
9 juni 2026
Klanten willen langere garanties op occasion
9 juni 2026
Fietsendrager vaak niet automatisch meeverzekerd
9 juni 2026
Nieuwe Opel Astra komt opnieuw uit Rüsselsheim
9 juni 2026
VER en Vattenfall bundelen krachten rond laadervaring EV-rijders
Meest bekeken berichten
Recente reacties