Nu in de schademarkt de rol van het merkkanaal wordt geaccentueerd heeft Akzonobel diverse contactpersonen van de verschillende automerken onlangs uitgenodigd om gezamenlijk de ontwikkelingen van de schademarkt te bespreken.

Tijdens een bezoek aan Sassenheim ontvingen de aanwezigen informatie over marktontwikkelingen en werd er via stellingen discussie gevoerd over de impact van deze ontwikkelingen. Via diverse workshops werd er tevens aandacht besteed aan bijvoorbeeld het kleurproces en nieuwe productontwikkelingen.

Ernst Westendorp, bij Akzonobel verantwoordelijk voor de Automotive After Market (AAM) in Nederland signaleert ook dat schade in de AAM aan prioriteit wint. ”De hoge opkomst van de aanwezigen geeft duidelijk weer dat schadeherstel volop in belangstelling staat”. Akzonobel belooft in haar rol als lakleverancier naast de vanzelfsprekende approvals ook professionele ondersteuning te bieden voor het implementeren van merkerkend schadeherstel.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
8 april 2025
Bosch ESItronic integreert SOVD-norm Tesla
8 april 2025
JATO: Big Three kwetsbaarder dan Duitsers of Japanners
8 april 2025
Valeo lanceert gereviseerde led-koplamp met Stellantis
7 april 2025
R5 tot EV van het jaar 2025 verkozen
7 april 2025
8,5% meer loon medewerkers tankstations en wasbedrijven
7 april 2025
Petronas Syntium levert smeermiddelen Autohero-centra
Meest bekeken berichten
Recente reacties