Nu in de schademarkt de rol van het merkkanaal wordt geaccentueerd heeft Akzonobel diverse contactpersonen van de verschillende automerken onlangs uitgenodigd om gezamenlijk de ontwikkelingen van de schademarkt te bespreken.

Tijdens een bezoek aan Sassenheim ontvingen de aanwezigen informatie over marktontwikkelingen en werd er via stellingen discussie gevoerd over de impact van deze ontwikkelingen. Via diverse workshops werd er tevens aandacht besteed aan bijvoorbeeld het kleurproces en nieuwe productontwikkelingen.

Ernst Westendorp, bij Akzonobel verantwoordelijk voor de Automotive After Market (AAM) in Nederland signaleert ook dat schade in de AAM aan prioriteit wint. ”De hoge opkomst van de aanwezigen geeft duidelijk weer dat schadeherstel volop in belangstelling staat”. Akzonobel belooft in haar rol als lakleverancier naast de vanzelfsprekende approvals ook professionele ondersteuning te bieden voor het implementeren van merkerkend schadeherstel.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 december 2025
Carwash Partspoint krijgt duurzaamheidskeurmerk
18 december 2025
Figiefa mist aftermarket in Automotive Package
18 december 2025
Nu al meer drankrijders dan in heel 2024
18 december 2025
Auto Kuipers Groep opent vijfde vestiging
18 december 2025
Overname Athlon door Arval bijna rond
18 december 2025
Recyclingbijdrage blijft 22,50 euro tot 2030
Meest bekeken berichten
Recente reacties