Nu in de schademarkt de rol van het merkkanaal wordt geaccentueerd heeft Akzonobel diverse contactpersonen van de verschillende automerken onlangs uitgenodigd om gezamenlijk de ontwikkelingen van de schademarkt te bespreken.

Tijdens een bezoek aan Sassenheim ontvingen de aanwezigen informatie over marktontwikkelingen en werd er via stellingen discussie gevoerd over de impact van deze ontwikkelingen. Via diverse workshops werd er tevens aandacht besteed aan bijvoorbeeld het kleurproces en nieuwe productontwikkelingen.

Ernst Westendorp, bij Akzonobel verantwoordelijk voor de Automotive After Market (AAM) in Nederland signaleert ook dat schade in de AAM aan prioriteit wint. ”De hoge opkomst van de aanwezigen geeft duidelijk weer dat schadeherstel volop in belangstelling staat”. Akzonobel belooft in haar rol als lakleverancier naast de vanzelfsprekende approvals ook professionele ondersteuning te bieden voor het implementeren van merkerkend schadeherstel.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
6 juni 2025
Toyota en Suzuki in top 10 klantvriendelijkste bedrijven
6 juni 2025
EV wordt rijdende buurtbatterij
6 juni 2025
Sprookje
5 juni 2025
Alles-in-één energiebeheersysteem Elecq
5 juni 2025
Smidts neemt Ford in Assen over van Wensink
5 juni 2025
Ecobat verkoopt batterijdistributie aan investeerder
Meest bekeken berichten
Recente reacties