Nu in de schademarkt de rol van het merkkanaal wordt geaccentueerd heeft Akzonobel diverse contactpersonen van de verschillende automerken onlangs uitgenodigd om gezamenlijk de ontwikkelingen van de schademarkt te bespreken.

Tijdens een bezoek aan Sassenheim ontvingen de aanwezigen informatie over marktontwikkelingen en werd er via stellingen discussie gevoerd over de impact van deze ontwikkelingen. Via diverse workshops werd er tevens aandacht besteed aan bijvoorbeeld het kleurproces en nieuwe productontwikkelingen.

Ernst Westendorp, bij Akzonobel verantwoordelijk voor de Automotive After Market (AAM) in Nederland signaleert ook dat schade in de AAM aan prioriteit wint. ”De hoge opkomst van de aanwezigen geeft duidelijk weer dat schadeherstel volop in belangstelling staat”. Akzonobel belooft in haar rol als lakleverancier naast de vanzelfsprekende approvals ook professionele ondersteuning te bieden voor het implementeren van merkerkend schadeherstel.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 juli 2025
Eerste e-step met kenteken
1 juli 2025
5,5 procent minder nieuwe auto’s in eerste halfjaar
1 juli 2025
Techniek Nederland introduceert Docking Van
1 juli 2025
Automotive Academy wordt LKQ Academy
1 juli 2025
Pilot met virtuele rijlessen
1 juli 2025
Horsmans servicedealer Subaru in Limburg
Meest bekeken berichten
Recente reacties