De occasionhandel van het autobedrijf aan consumenten is in januari 2017 met 1,7 procent gedaald ten opzichte van dezelfde maand in 2016. Dat blijkt uit cijfers van VWE.

De meest verhandelde occasion tussen autobedrijf en consument in januari was een Volkswagen, met Peugeot als goede tweede en Opel als derde.

De handel in occasions tussen bedrijven onderling nam in januari wel toe, met 2,8 procent. Ook de handel tussen consumenten onderling steeg, en wel met 3,1 procent.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
16 januari 2025
NAPA viert honderdjarig bestaan
16 januari 2025
Vier scenario’s voor mobiliteit in 2050
16 januari 2025
Acea-president vraagt om uitstel CO2-doelstellingen
16 januari 2025
Plan-IT voegt Nationale Autowasbon toe
16 januari 2025
Fastned: 39 procent meer omzet uit laden in Q4
15 januari 2025
Auto1: Occasionprijzen -3,3 procent in 2024
Meest bekeken berichten
Recente reacties