Steeds meer grote autobedrijven schakelen een callcenter in om hiermee de aftersales op peil te houden. Zaken als een naderende apk, bandenwissel of onderhoudsbeurt worden zodoende met een enkel telefoontje aan de klant doorgespeeld.

Callcenters zijn een relatief goedkope oplossing voor autobedrijven om binding met de klant te houden. Met deze extra inzet hopen autobedrijven hun klanten na aan de borst te houden in plaats van dat klanten een overstap maken naar een mogelijke concurrent.

Autobedrijf Wensink (Noordoost-Nederland), Driessen (regio Eindhoven), Tigchelaar (Breda-Tilburg) en Hekkert (Limburg) zijn enkele voorbeelden van autobedrijven die met een callcenter werken.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 september 2025
Stop&Go vernieuwt marterafweer
18 september 2025
‘Kwart pechgevallen had voorkomen kunnen worden’
18 september 2025
KwikFit breidt partnernetwerk e-bike service uit
18 september 2025
De menselijke factor
17 september 2025
Fastned Gentbrugge als blauwdruk
17 september 2025
Met Logpay-kaart ook naar Argos en amiGo
Meest bekeken berichten
Recente reacties