Autocrew Nederland introduceert een online kwaliteitsmanagementprogramma. De e-Learning-tool geeft Autocrew-partners de flexibiliteit om het personeel op te leiden op een moment dat hen het beste uitkomt. De e-Learning-tool begeleidt de cursisten systematisch in het beter begrijpen van klanten tot het optimaliseren van de werkplaatsconcepten.

Bosch voerde in 2011 een internationaal onderzoek uit naar wat klanten verwachten van hun ervaring met een garage. Het Autocrew Kwaliteitsmanagement Programma is gebaseerd op deze bevindingen. Klanten ervaren de kwaliteit van een garage op drie vlakken: productkwaliteit, servicekwaliteit en proceskwaliteit. Het programma biedt ondersteuning op elk van deze vlakken: van onderdelen van Bosch tot diagnoseapparatuur en regelmatige technische opleidingen en procesopleidingen voor de medewerkers.Het programma omvat audits, advies en coaching op prestaties door de conceptadviseurs, checklists voor werkplaatsprocessen en klantenservice, een professionele huisstijl en een marketingtoolbox voor professionele communicatie.

Begrijpen

De e-Learning-kwaliteitsmanagementopleiding bestaat uit vier interactieve modules (klantgerichtheid en werkplaatsprocessen, afspraak maken en ontvangst van voertuig, werken aan het voertuig en eindcontrole, factureren, voertuigoverdracht en relatie met de klant) die het personeel systematisch begeleiden. Van het maken van de afspraak tot de overdracht van de auto na onderhoud of herstel. Het begrijpen van de klanten en het verbeteren van de interne processen staan daarbij centraal.

De online opleiding is de ideale basis voor het opleiden van alle medewerkers in het AutoCrew Kwaliteitsmanagement Programma op het moment dat het voor iedereen het beste uitkomt.  “Regelmatige training en een cultuur van continue verbetering helpen bij het uitbouwen van een sterk en duurzaam bedrijf. Met deze e-Learning-module bieden wij nu extra flexibiliteit”, aldus concept manager Roelof Kuipers.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
20 mei 2025
Euromaster ondersteunt Voedselbanken Nederland
20 mei 2025
Vijf nieuwe servicepunten KwikFit voor e-bikes
20 mei 2025
ARN: 98,8 procent van gewicht auto hergebruikt
20 mei 2025
Trump’s tarieven en de aftermarket
19 mei 2025
MG opent grootste MG brandstore van Europa in Roermond
19 mei 2025
Aantal laadpunten gestegen, stagnatie dreigt
Meest bekeken berichten
Recente reacties