Autotrack.nl is partner geworden van het Remarketing Event, dat op 21 maart 2013 georganiseerd wordt. De autowebsite wil graag een bijdrage leveren aan het evenement door kennis te delen, nieuwe inzichten op te doen en haar leden te informeren.

Fréderique van de Poll, Business Unit Manager van Autotrack.nl: “Onze nominatie van vorig jaar voor de Remarketing Event Award bevestigt dat wij dezelfde waarden als de organisatie van het evenement hoog in het vaandel hebben staan, namelijk transparantie. Al jaren maken wij ons hard voor meer transparantie in de automotive branche. Volledige en juiste informatie over de auto, aanbieder en inzicht in bezitskosten leidt tot meer duidelijkheid en vergroot het consumentenvertrouwen. Autobedrijven krijgen daardoor ook beter inzicht in het gehele inkoopproces.”

Het vergroten van transparantie vergt een omslag van de hele autobranche. “Het was dan ook een logische keuze voor ons om partner van het Remarketing Event te worden”, aldus Van de Poll.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 april 2025
Registraties nieuwe auto’s dalen met 10 procent in eerste kwartaal 2025
1 april 2025
Accupakket als zwaard van Damocles
1 april 2025
Autodealers in 2024: meer omzet, minder winst
1 april 2025
Bosch lanceert twee nieuwe opleidingstrajecten
31 maart 2025
LKQ neemt afscheid van B2C Leisure
31 maart 2025
Nicola Torregiani neemt Benelux-markt onder zijn hoede 
Meest bekeken berichten
Recente reacties