De markt voor autoverzekeringen is de afgelopen jaren sterk veranderd, zo blijkt uit cijfers van GFK Panel Service. In 2005 sloot nog slechts dertien procent een autoverzekering af via internet. Inmiddels is dit 35 procent, bijna net zoveel als via een adviseur (36 procent).

In deze totale markt van nieuwe aansluitingen is Allsecur de snelst groeiende autoverzekeraar en heeft in 3,5 jaar een tweede plek veroverd. Goed voor 6,7 procent van de markt. Onlangs verwelkomde Allsecur haar 125.000ste klant. In het eerste kwartaal van 2011 heeft 25 procent van de Nederlanders de website van het verzekeringsbedrijf bezocht.

Johan Van den Neste, marketingmanager bij Allsecur: “We verwachten in 2012 deze groei door te zetten. En de 125.000ste klant? Die is bij ons een jaar lang gratis verzekerd.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
20 mei 2025
Marc Oudshoorn directeur ASN Groep
20 mei 2025
Xavier Chardon wordt ceo Citroën
20 mei 2025
Broekhuis neemt Jansen2Wielers Barneveld over
20 mei 2025
Euromaster ondersteunt Voedselbanken Nederland
20 mei 2025
Vijf nieuwe servicepunten KwikFit voor e-bikes
20 mei 2025
ARN: 98,8 procent van gewicht auto hergebruikt
Meest bekeken berichten
Recente reacties