De markt voor autoverzekeringen is de afgelopen jaren sterk veranderd, zo blijkt uit cijfers van GFK Panel Service. In 2005 sloot nog slechts dertien procent een autoverzekering af via internet. Inmiddels is dit 35 procent, bijna net zoveel als via een adviseur (36 procent).

In deze totale markt van nieuwe aansluitingen is Allsecur de snelst groeiende autoverzekeraar en heeft in 3,5 jaar een tweede plek veroverd. Goed voor 6,7 procent van de markt. Onlangs verwelkomde Allsecur haar 125.000ste klant. In het eerste kwartaal van 2011 heeft 25 procent van de Nederlanders de website van het verzekeringsbedrijf bezocht.

Johan Van den Neste, marketingmanager bij Allsecur: “We verwachten in 2012 deze groei door te zetten. En de 125.000ste klant? Die is bij ons een jaar lang gratis verzekerd.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
4 juli 2025
Soeterwold Automotive naar Menno Broers
4 juli 2025
An Dams bestuurder Profile International
4 juli 2025
Het verlangen naar duidelijkheid
3 juli 2025
All-seasonband General Tire voor suv
3 juli 2025
AkzoNobel met Solera in datagestuurde duurzaamheid
3 juli 2025
Totale occasionverkoop H1 stijgt 4,2 procent
Meest bekeken berichten
Recente reacties