BMW, Skoda en Toyota zijn genomineerd in de automotivecategorie van de Customer Centric DNA Awards 2011. Deze publieksprijs voor de meest klantgerichte ondernemingen van Nederland wordt dit jaar voor het eerst uitgereikt.

TNS Nipo heeft ruim 5.000 consumenten gevraagd naar hun ervaringen met de klantgerichtheid van organisaties in acht verschillende sectoren. Het Nederlands publiek bepaalt wie in deze categorieën de meest klantgerichte organisaties zijn.

De finale is op 24 mei in Duin & Kruidberg te Santpoort. Op deze dag worden ook de onderzoeksresultaten gepresenteerd en zullen diverse bekende sprekers vertellen over klantgericht ondernemen.

UPDATE
Toyota heeft de Customer Centric DNA Awards 2011 gewonnen in de categorie Automotive en wordt door de Nederlandse consument gezien als meest klantgerichte bedrijf. Toyota wordt als beste gewaardeerd op vijf van de zes indicatoren van Customer Centricity Index.

Gemiddeld genomen is de Nederlandse consument erg positief over de manier waarop autodealers de klant centraal stellen. Vooral het gedrag van de werknemer wordt zeer gewaardeerd, wat resulteert in een hoge mate van aanbeveling en een hoge betrouwbaarheid binnen deze industrie. Ondanks het grote aantal merken bevindt het merendeel van de autofanrikanten zich binnen een range van tien punten op de Customer Centricity Index.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 augustus 2025
Mijlpaal: 10 miljoen auto’s in Nederlands wagenpark
18 augustus 2025
VZR hekelt bijtellingsplan voor werkgevers
15 augustus 2025
Conti’s voor zelfrijdende voertuigen
15 augustus 2025
Hogere omzet, lagere winst Hankook
15 augustus 2025
‘Vol gas tegen de muur’
14 augustus 2025
‘Geen richting aangeven grootste ergernis’
Meest bekeken berichten
Recente reacties