Onder de noemer Cars&Company komen A2SP, CRM automotive retail en Used Car Controller met een vlog (videoweblog) om marktontwikkelingen te duiden voor een algemeen publiek. Experts uit de branche die het autobedrijf helpen bij zijn bedrijfsvoering geven in interviews hun kennis en visie.

In de eerste uitzending vertelt Niels Visser, manager van Gaspedaal, hoe hij met zijn website het businessmodel van deze portal een nieuwe wending gaf. Aan bod komen onder meer nieuwe online advertentiemodellen, zijn ideeën over shared profit constructies en het voornemen van Gaspedaal om de autobranche te gaan opleiden op het gebied van online marketing. De vlog draagt als titel  ‘Van cost per click naar cost per lead’.

Over het waarom van Cars&Company zegt Erik Jacobs van A2SP namens de drie samenwerkende partijen: “Gezamenlijk hebben wij een groot netwerk van bedrijven en mensen met specialistische knowhow en een interessante visie op het vak. Mensen met wie het retailbedrijf over het algemeen niet rechtstreeks in gesprek is, terwijl het verhaal dat verteld wordt superrelevant voor ze kan zijn. Deze content maken wij nu in een keer toegankelijk voor een groot publiek.”

De afleveringen van Cars&Company worden aangekondigd in de nieuwsbrieven van CRM en Used Car Controller en staan ook op de portal van A2SP. De eerste aflevering staat hier.

Cars&Company Niels Visser Gaspedaal: Van cost per click naar cost per lead

[responsive-video identifier=”https://youtu.be/bLxa_3PVWgM”]
Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
27 juni 2025
Formeel akkoord over cao MvT
27 juni 2025
123Ruit toont ambitie in MVO-jaarverslag
27 juni 2025
Van Ekris opnieuw beste Toyota-dealer
27 juni 2025
Fuchs breidt uit met wielservicematerialen
27 juni 2025
De toekomst van het onafhankelijke bandenbedrijf
26 juni 2025
Bosch investeert fors in AI als groeimotor
Meest bekeken berichten
Recente reacties