Occasionformule Cars&Joy start met het plaatsen van vlogs op Facebook. In de videofilmpjes behandelen lokale partners van de formule kwesties op het gebied van sales en aftersales.

Michel van Roon, eigenaar van Cars&Joy: “Met de local hero-strategie van Cars&Joy zetten we partners lokaal in hun kracht. Dat doen we door professionele marketing- en communicatietools in stelling te brengen en relatief eenvoudig toepasbaar te maken. Daarbij durven we ook nieuwe dingen uit te proberen. Zoals nu een serie van zes vlogs met prikkelende stellingen. Ik ben ervan overtuigd dat we een van de eersten zijn die het autobedrijf op deze manier bij de mensen thuis brengt.”

Thema APK

Er staan zes thema’s op het programma. Deze week is dat ‘De gratis apk bestaat niet’. Verschillende Cars&Joy-partners reageren daarop, waaronder Ted Kerkhof uit Vianen. Hij sloot zich met zijn bedrijf op 1 maart aan bij Cars&Joy. Hij legt in zijn vlog uit: “Wat je gratis aanbiedt, moet ergens worden terugverdiend. Daarmee loop je het risico dat een ondernemer het omzetverlies op de apk ergens anders wil compenseren. Denk aan de verkoop van aanvullende reparaties. Hoe betrouwbaar wordt dan je relatie met het autobedrijf? Daarom reken ik een reële prijs voor onze apk.”
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
19 december 2025
TECH360 levert eerste diagnosespecialist af
19 december 2025
Van Mossel Duitsland neemt leasevloot MisterGreen over
19 december 2025
Gerard Bolder voorzitter RAI Auto’s
19 december 2025
Resultaten autodealers iets beter in Q3
19 december 2025
Verkeersboetes sinds 2021 fors gestegen
19 december 2025
SDV is uitdaging voor schadeherstel
Meest bekeken berichten
Recente reacties