Occasionformule Cars&Joy start met het plaatsen van vlogs op Facebook. In de videofilmpjes behandelen lokale partners van de formule kwesties op het gebied van sales en aftersales.

Michel van Roon, eigenaar van Cars&Joy: “Met de local hero-strategie van Cars&Joy zetten we partners lokaal in hun kracht. Dat doen we door professionele marketing- en communicatietools in stelling te brengen en relatief eenvoudig toepasbaar te maken. Daarbij durven we ook nieuwe dingen uit te proberen. Zoals nu een serie van zes vlogs met prikkelende stellingen. Ik ben ervan overtuigd dat we een van de eersten zijn die het autobedrijf op deze manier bij de mensen thuis brengt.”

Thema APK

Er staan zes thema’s op het programma. Deze week is dat ‘De gratis apk bestaat niet’. Verschillende Cars&Joy-partners reageren daarop, waaronder Ted Kerkhof uit Vianen. Hij sloot zich met zijn bedrijf op 1 maart aan bij Cars&Joy. Hij legt in zijn vlog uit: “Wat je gratis aanbiedt, moet ergens worden terugverdiend. Daarmee loop je het risico dat een ondernemer het omzetverlies op de apk ergens anders wil compenseren. Denk aan de verkoop van aanvullende reparaties. Hoe betrouwbaar wordt dan je relatie met het autobedrijf? Daarom reken ik een reële prijs voor onze apk.”
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
21 oktober 2025
GRS-partnerbijeenkomst nieuwe stijl maakt uitbreiding netwerk wereldkundig
21 oktober 2025
Zwaardere crashtests onthullen zwakke plekken in autostoeltjes
21 oktober 2025
‘Ik ben geboren in een bak met olie’
20 oktober 2025
‘Gebruikte EV verkoopt sneller met SOH-certificaat accu’
20 oktober 2025
Merkgebonden aftermarket wil zich profileren via Automechanika
17 oktober 2025
BASF Coatings zelfstandig verder met Carlyle
Meest bekeken berichten
Recente reacties