Als het aan Volvo Cars en Microsoft ligt, zijn grote dealerpunten in de nabije toekomst overbodig. Met de Microsoft HoloLens kunnen klanten via virtual reality een nieuwe auto bewonderen en vooral ervaren. Daarmee ligt de markt voor kleine popup-stores voor nieuwe auto’s volledig open.

Beide firma’s zullen mogelijk ook samenwerken op het vlak van technologieën voor autonoom rijden en het gebruik van data van geconnecteerde wagens voor het ontwikkelen van nieuwe diensten. HoloLens, een krachtige draagbare computer, verweeft hologrammen met de realiteit. Zo biedt het de vrijheid om beleving op maat te creëren die klanten zelf kunnen aansturen. De HoloLens¬technologie geeft dealers ook de kans om het klassieke verkooppunt te verlaten en een Car Configurator te gebruiken in kleine pop¬up-winkels, winkelcentra of de winkelstraat.

[responsive-video identifier=”cvLdbpICVGk”]
Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
31 oktober 2025
Van Mossel neemt Polestar Amsterdam over
31 oktober 2025
Omzet LKQ stijgt 1,3 procent in derde kwartaal 2025
31 oktober 2025
Aankoopadvies voor een hefbrug
30 oktober 2025
Evo Parts sluit zich aan bij AllParts
30 oktober 2025
Indicata: Occasionmarkt EV normaliseert
30 oktober 2025
Continental blijft onderdelenportfolio uitbreiden
Meest bekeken berichten
Recente reacties