Modernisering van arbeidsverhoudingen, dat is het thema van een debat op 24 juni, onder regie van Bovag. Aanwezig is onder anderen minister Koolmees van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.

Tijdens de bijeenkomst – ‘Het werk de Baas’ – presenteert Bovag de uitkomsten van een aantal recente experimenten. Ondernemers en medewerkers zochten samen – “blanco en zonder belemmeringen” – naar nieuwe afspraken op het gebied van arbeid. De uitkomsten vormen de basis van het debat. De middag vindt plaats in aanwezigheid van ondernemers, arbeidsdeskundigen, vertegenwoordigers van werknemers en Bovag-experts. Zij gaan in gesprek over sociale innovatie. Op het terrein van arbeidsverhoudingen spelen zich de nodige ontwikkelingen af. Zo dwingt veranderende techniek (elektrificatie, connectiviteit, kunstmatige intelligentie) de noodzaak van nieuwe kennis en vaardigheden af. Anderzijds zoekt de medewerker van nu naar meer zingeving in het werk. Ondernemers staan voor de uitdaging om invulling te geven aan deze en andere veranderingen.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
5 juni 2026
AllParts verwelkomt Koster Autoparts en Kuyntjes Automaterialen als nieuwe grossiers
5 juni 2026
Bosch lanceert digitale Vehicle Care Assistant
5 juni 2026
In Memoriam – Jo Rutten (1941 – 2026)
4 juni 2026
Liqui Moly zet QR-code in, in strijd tegen namaak
4 juni 2026
1 op de 4 auto’s wereldwijd elektrisch
4 juni 2026
Automechanika Frankfurt 2026 rekent op 4.500 exposanten
Meest bekeken berichten
Recente reacties