EMM International stopt vanaf 1 oktober 2011 met het importeren en verkopen van Sata-producten voor de Nederlandse markt. Reden hiervoor is het tegenvallende resultaat van de samenwerking.

EMM kiest ervoor om zich volledig te richten op haar eigen productassortiment, bestaande uit de merken Colad, Hamach, Tander en Ronin Tools. De focus ligt hierbij op het distribueren en ontwikkelen van non-paint producten voor de professionele vakman.

EMM verkocht half april nog handelmaatschappij Henk Endstra. De verkoop van dit bedrijf stelt EMM in de gelegenheid om zich meer te concentreren als toeleverancier van gebruik- en verbruiksartikelen voor het schadebedrijf.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 april 2025
Registraties nieuwe auto’s dalen met 10 procent in eerste kwartaal 2025
1 april 2025
Accupakket als zwaard van Damocles
1 april 2025
Autodealers in 2024: meer omzet, minder winst
1 april 2025
Bosch lanceert twee nieuwe opleidingstrajecten
31 maart 2025
LKQ neemt afscheid van B2C Leisure
31 maart 2025
Nicola Torregiani neemt Benelux-markt onder zijn hoede 
Meest bekeken berichten
Recente reacties