Hans ter Haar heeft zich als geassocieerd consultant aangesloten bij kennisbureau Aumacon. Ter Haar werkte tot medio 2015 in verschillende functies bij Daimler Chrysler en Mercedes-Benz Nederland, meest recent als directeur Aftersales.

hans-ter-haarHans ter Haar studeerde commerciële economie en marketing (NIMA-C). Ook volgde hij de leergang controlling en de opleiding tot registeradviseur bedrijfsopvolging (RAB). In 1990 begon zijn automotive-carrière als marketingmanager bedrijfswagens bij Mercedes-Benz Nederland. Als CFO, interim CEO en managing director aftersales deed hij kennis en ervaring op in vrijwel alle deelgebieden binnen de branche, zowel op wholesale- als op dealerniveau. Ter Haar is sinds zijn vertrek bij Mercedes-Benz Nederland partner/adviseur en bedrijfsovernamespecialist bij Rescoped.

Kennis cruciaal

Ter Haar spreekt van “een welkome aanvulling. We delen de overtuiging dat kennis cruciaal is om succesvol te kunnen werken in deze snel veranderende sector. Daarnaast is het voor mijzelf belangrijk om deel uit te maken van een kennisnetwerk. Maar bovenal gaan onze klanten profiteren van deze samenwerking.”
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
12 december 2025
Plan je moment!
12 december 2025
Ruim 100 euro verschil in kosten van laden
12 december 2025
Niet gedeeld, wel zelfrijdend
12 december 2025
Revisie krijgt eindelijk de aandacht die het verdient
11 december 2025
‘Voorkeur voor originele onderdelen daalt’
11 december 2025
Vijftig tinten aftersales
Meest bekeken berichten
Recente reacties