Profile Tyrecenter heeft op haar website een goed jaar achter de rug. Het bedrijf verkocht online 300 procent meer band-velgcombinaties dan in de winter van 2011. Autobezitters kiezen door de crisis wel massaal voor de goedkopere stalen velg in plaats van de lichtmetalen variant.

Gemiddeld besteden automobilisten online bij Profile Tyrecenter voor 795 euro aan band-velg combinaties. Volgens Luc van Bussel, ceo van het bandenbedrijf kiezen consumenten hier bewust voor: “Winterbanden en velgen kun je los van elkaar kopen, maar worden door de consument gezien als één product. Klanten kiezen online dus bewust voor het gemak.”

Klanten van de webshop besluiten ook vaker de betaling in termijnen te voldoen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
24 december 2025
Best gelezen in 2025: RDW compenseert eigenaren kampeerauto
24 december 2025
Nieuw verkeersbord voor milieuzones
24 december 2025
Kennismaken met equipment in Koskamp Experience Center
23 december 2025
Eurorepar Car Service doneert aan Ambulance Wens
23 december 2025
Wat verandert er voor autobezitters in 2026?
23 december 2025
Autotaalglas Alphen aan den Rijn is verhuisd
Meest bekeken berichten
Recente reacties