Gereedschappenproducent Facom heeft haar productcatalogus zo vernieuwd, dat het veel meer dan een lijst met werktuigen, nummers en prijzen is geworden. Het ontwerp geeft klanten de mogelijkheid hun gereedschap op te zoeken via hun specifieke sector, maar ook per type werktuig.

“De voornaamste doelstelling van de nieuwe catalogus is professionals te ondersteunen in hun streven om de efficiëntie en productiviteit te verhogen”, aldus Facom. Om dat te bereiken onderzocht het bedrijf de markten waarvoor het werkt. “Het resultaat is een catalogus die producten en informatie brengt die de brug slaat met de nieuwste technologieën en methoden die worden gebruikt in de automobiel en industriële sectoren.”

Facom heeft haar F13-catalogus ook digitaal als app uitgewerkt met tips om het beste uit de gereedschappen te halen. Er staan ook standaardisering- en veiligheidshandleidingen in.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 april 2025
Schadeafhandeling Toyota Nederland via Openclaims
18 april 2025
Harvest Automotive benoemd tot officiële distributeur Atera
18 april 2025
Invoering betaald parkeren: ‘Het interesseert de gemeente niet’
17 april 2025
One-stop-shop-visie krijgt vorm
17 april 2025
42 procent minder verkeersdoden in 25 jaar
17 april 2025
Geen extra monteur maar extra bruggen
Meest bekeken berichten
Recente reacties