Het filmpje is al meer dan drie jaar oud maar bljft maar kijkers trekken op Youtube. Inmiddels telt de video ‘Embrace Life’ waarin op een confronterende manier het gebruik van autogordels onder de aandacht wordt gebracht, bijna 17 miljoen kijkers.

De video was direct al een grote hit bij de lancering en sleepte tal van prijzen in de wacht waaronder de beste campagne van 2010. Het werk van regisseur Daniel Cox is onderdeel van een grotere campagne van Sussex Safer Roads Partnership (SSRP).

Embrace Life is ontwikkeld om mensen via ‘hard-hitting shock and awe’-campagnes bewust te maken van het belang van verkeersveiligheid.

Embrace Life

[responsive-video identifier=”h-8PBx7isoM”]
Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
13 januari 2025
Doyen Auto koopt Autolux
10 januari 2025
Winparts: Onderdelenprijzen blijven achter
10 januari 2025
Eerste AutoFirst voor Vrooam-grossier Hofland
10 januari 2025
Ondoordacht
9 januari 2025
Evergreen Sprint autokleur van het jaar 2025
9 januari 2025
Apk-rapport krijgt ingrijpende update
Meest bekeken berichten
Recente reacties