Car Xpert versterkt haar formuleteam met vier nieuwe medewerkers: Marco den Hertog (nu nog salesmanager bij schadeketen AHGN) is aangetrokken als account manager, ter ondersteuning van formulemanager Willem Nijhof en communicatiespecialist Marleen Koppers is aangetrokken om de leden extra te ondersteunen op het gebied van marketing en communicatie.
Volgens Freek Blekxtoon, directeur van Group Auto Nederland, zal Car Xpert op deze wijze de ondersteuning naar de leden snel enorm verbeteren. Naast de twee reeds ingevulde functies verwacht Group Auto op zeer korte termijn nog twee mensen toe te voegen aan het team: een extra technische formulemanager en een social media & website specialist voor zoekmachinemarketing.
Freek Blekxtoon: “Op ons laatste jaarcongres hebben wij nadrukkelijk aangekondigd in 2010 in te gaan zetten op zeer hoogwaardige technische ondersteuning naar de leden toe. Je ziet dan ook dat wij in het recente Bovag formuleonderzoek bovengemiddeld hoog scoren onder onze deelnemers op het gebied van opleidingen en technische helpdesk. Dat is een bewuste keuze geweest. Daarover zijn de leden en wijzelf dus erg tevreden. We kunnen nu dan ook extra aandacht gaan geven aan marketing en communicatie.” Volgens Blekxtoon is dat precies waar de leden behoefte aan hebben en hij verwacht dan ook dat de formule daarin een voorsprong zal nemen op diverse concurrenten.
Op korte termijn zal een nieuwe generatie websites actief worden voor allerlei formules van Group Auto, waaronder die van Car Xpert, Diagnose Xpert en Top Truck.