De inzet van moderne sociale media zoals Whatsapp bij schade aan voertuigen, maakt het verlenen van hulp efficiënter en effectiever. Dat blijkt uit een proefperiode met deze nieuwe mogelijkheden door SOS International.

Door bijvoorbeeld een foto te appen van een kapotte bumper of stormschade kunnen de hulpverleners beter en sneller beslissen wat voor hulp er geboden moet worden. Door ook een locatie te appen weet men tot op de meter nauwkeurig waar hulp nodig is.

Klanten vinden het prettig om te kunnen communiceren via Whatsapp en reageren positief en enthousiast op de nieuwe mogelijkheid. De eenvoud en het gemak worden dan het meest genoemd. De eerste resultaten van de proef zijn voor SOS-International in ieder geval voldoende reden om de proef de komende periode verder uit te breiden. Zo wordt deze service vanaf de komende vakantie ook beschikbaar in het buitenland.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
5 november 2025
Stijging autokilometers te danken aan groei wagenpark
5 november 2025
De volgende stap in Bosch Remote Diagnostics
4 november 2025
2,2 procent meer occasions verkocht
4 november 2025
Bosch vernieuwt online trainingsprogramma
4 november 2025
Campus VTS: een nieuwe stap vooruit voor garages
4 november 2025
Autobedrijf aansprakelijk na hack mailbox?
Meest bekeken berichten
Recente reacties