Glasgarage gaat binnen één jaar al haar vestigingen eenduidig herkenbaar te maken met een nieuwe uitstraling. Per vestiging worden op maat een signingplan en tekening uitgewerkt.

In toenemende mate krijgt Glasgarage sturing van centrale opdrachtgevers als verzekeraars en leasemaatschappijen. “Het is dan ook van groot belang dat gestuurde klanten al op afstand de Glasgarage vestiging herkennen”, aldus Leo Smid, commercieel directeur van Glasgarage.

“Maar we werken niet alleen aan herkenbaarheid aan de buitenkant. Ook het interieur van onze vestigingen wordt duidelijker en eenduidig. Daartoe zijn speciaal voor Glasgarage meerdere interieurproducten ontwikkeld, zoals een informatiescherm, een ontvangstbalie, wacht- en werkplekken met gratis wifi en een koffiecorner. Die herkenbaarheid en eenheid in identiteit is voor onszelf natuurlijk belangrijk, maar klanten weten ons straks daardoor een stuk makkelijker te vinden.”

De ruithersteller kreeg onlangs voor haar hele keten een a-rating van Glasgarant. Lees er hier alles over >>

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
2 september 2025
1,2 procent meer occasions verkocht in augustus
2 september 2025
Uitstoot nu al onder doelstelling 2030
2 september 2025
KwikFit verzorgt e-bike service Decathlon
2 september 2025
Ode aan onze helden – ervaren, veerkrachtig en klaar voor de toekomst
1 september 2025
Nieuw bij Hella: kits met blokken en schijven
1 september 2025
UFI levert transmissiefilters Hyundai en Kia
Meest bekeken berichten
Recente reacties