ASN Autoschade heeft een nieuwe keten opgezet voor autoruitherstel onder de naam A•Glas Autoruitschade. De keten opereert zelfstandig van ASN, met een eigen franchisebestuur. Een franchisenemer kan lid worden van A•Glas, zonder deel uit te maken van het ASN netwerk.

A•Glas is begin dit jaar van start gegaan met dertig geselecteerde vestigingen, verdeeld over heel Nederland. 25 vestigingen waren tot dit jaar lid van het GlasGarage netwerk, de overige 5 vestigingen zijn ASN Autoschadebedrijven die al actief waren in Autoruitherstel en de activiteiten op dit vlak graag verder willen uitbreiden.

De keten heeft Gento van der Sanden aangetrokken als franchisemanager. Gento heeft ruim 25 jaar ervaring in diverse managementfuncties binnen Autoruitherstel en heeft gewerkt voor CarGlass en GlasGarage.

Digitale afhandeling

A•Glas wil zich in de markt onderscheiden op de vlakken duurzaamheid en digitalisering, door gebruik te maken van ervaring binnen ASN Autoschade, inclusief het geavanceerde PortoView systeem dat door ASN zelf is ontwikkeld. Hierdoor is een volledige digitale afhandeling mogelijk, inclusief een 24/7 online reservering in de werkplaatsagenda van de vestigingen, met een volledig geautomatiseerd proces, digitale facturatie en een uitgebreide rapportage. Dit levert voor opdrachtgevers veel kostenbesparingen op, zowel op het call center als de administratieve afdelingen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
20 juni 2025
ICDP: Autokoper verandert niet radicaal
20 juni 2025
VER: Helft laadfacturen klopt niet
20 juni 2025
Dakar
19 juni 2025
Citroën laat C3 en DS3 stilzetten
19 juni 2025
Winst autodealers daalt verder
19 juni 2025
‘Duurzaamheid uitstellen is geen optie’
Meest bekeken berichten
Recente reacties