Net als vorig jaar en in 2011 is ASN Autoschade Service Rijnbergen Utrecht uitgeroepen tot beste van de franchiseorganisatie. Bij de jaarlijkse algemene ledenvergadering van ASN bleken de vestigingen in Nootdorp en Heerhugowaard te zijn geëindigd als tweede c.q.  derde. Een speciale vermelding was er voor de locaties in Waspik en Haarlem.

ASN Groep reikt de prijs sinds 2005 jaarlijks uit. Alle ruim zeventig aangesloten bedrijven worden getoetst op criteria zoals klanttevredenheid, service, doorlooptijd en gemiddeld schadebedrag. Doel is om via een benchmark de ondernemers te vergelijken en kwalitatief naar een hoger plan te tillen.

Klantvriendelijkheid

ASN Autoschade Service Rijnbergen Utrecht scoorde een 9,4 op klantvriendelijkheid. “Klanten staan bij ons echt op nummer één”, stelt directeur Hans Rijnbergen. “Door eerlijke en open communicatie, persoonlijke aandacht, extra zorg bij de inname en aflevering van auto’s, actief meedenken. Dit betaalt zichzelf terug.” Overigens eindigde het bedrijf in 2010 als derde en in 2012 als tweede. Vlnr: Ronald de Groot (Nootdorp), Hans Rijnbergen (Utrecht), Eric de Langen (Heerhugowaard), Eric Mansveld (ASN).
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
16 januari 2025
NAPA viert honderdjarig bestaan
16 januari 2025
Vier scenario’s voor mobiliteit in 2050
16 januari 2025
Acea-president vraagt om uitstel CO2-doelstellingen
16 januari 2025
Plan-IT voegt Nationale Autowasbon toe
16 januari 2025
Fastned: 39 procent meer omzet uit laden in Q4
15 januari 2025
Auto1: Occasionprijzen -3,3 procent in 2024
Meest bekeken berichten
Recente reacties