Het Fleetmanagement-event, dat plaatsvindt op dinsdag 24 mei, krijgt in 2016 een vernieuwd concept en kiest voor een andere locatie om het vernieuwde concept kracht bij te zetten.
“Het Fleetmanagement-event van afgelopen jaar was niet meer te vergelijken met dat van vijf jaar geleden. En natuurlijk hebben we ook het afgelopen jaar steeds weer kleine dingen aangepast in onder andere het concept. Na de evaluatie van de vorige editie was mij een ding duidelijk: In 2016 moeten we grootschalige vernieuwing doorvoeren”, aldus Stijn van den Broek, projectmanager van het Fleetmanagement event.
Zo wordt dit jaar de informatiemarkt anders ingericht. Waar de verschillende soorten standhouders voorheen door elkaar stonden, worden de standhouders nu geclusterd op vier themapleinen: Telematica & Big Data, Nederland Elektrisch, Slim Werken, Slim Reizen en Start-up & Innovatie.
Gesprekken faciliteren
Eén van de punten uit de uitgebreide evaluatie, was dat bezoekers graag meer met elkaar in contact komen. Precies dat is de reden waarom de organisatie dit jaar één-op-één gesprekken gaat faciliteren tussen bezoekers. “Heliview heeft inmiddels ruime ervaring met het faciliteren van deze gesprekken, omdat we deze al twee jaar faciliteren op onze ICT-events. Die kennis en ervaring brengen we dit jaar naar het Fleetmanagement-event, zodat we de bezoeker kunnen helpen aan een hoger rendement uit zijn bezoek.”
Ook met als doelstelling het verhogen van de ROI van de bezoekers, introduceert de organisatie brainstormsessies. Tijdens deze sessies hebben bezoekers de mogelijkheid om in een relatief klein gezelschap uitgebreid stil te staan bij actuele thema’s binnen mobiliteit. De thema’s die hierbij aan bod komen, zijn: Private lease, Mobiliteitsbudgetten, Autodelen en EV.Ten slotte is er dit jaar gekozen voor een andere locatie: de Van Nelle Fabriek.