Mazda is in 22 landen in Europa online gegaan met een interactief platform genaamd ‘Rebels with a Cause. De website is ontworpen om onconventionele en uitdagende waarden en belevenissen met elkaar te delen en is een plek voor nieuwe ervaringen met het merk Mazda.

“Het idee achter het nieuwe platform is het creëren van een open ruimte waar bezoekers ideeën kunnen uitwisselen met gelijkgestemden”, zegt Wojciech Halarewicz, van Mazda Motor Europe, die het project heeft geïnitieerd. “Als uniek bedrijf en uniek merk willen we inspiratie bieden, een verbinding zoeken met bezoekers, gesprekken beginnen en nieuwe en waardevolle initiatieven genereren”.

Rebels with a Cause verzamelt en toont content die door de onderneming is samengesteld. De site is ontworpen om autonoom te groeien in de tijd.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
19 mei 2025
MG opent grootste MG brandstore van Europa in Roermond
19 mei 2025
Aantal laadpunten gestegen, stagnatie dreigt
19 mei 2025
Vrouwen aan het stuur
19 mei 2025
Requal Equipment
16 mei 2025
Kwart jongeren kiest autoverzekering via vergelijkingssite
16 mei 2025
Nu nog een hobby
Meest bekeken berichten
Recente reacties