Autoverkopers laten nog steeds kansen liggen als het gaat om online verkoop. Opleidingsinstituut Innovam introduceert nu het platform We Buil Retail waar door middel van trainingen en adviezen de autoverkoper weer het kompas in de juiste richting weet te zetten.

Een klant die zich online oriënteert op het kopen van een auto moet anders worden benaderd dan een klant die ‘koud’ de showroom binnenstapt. Dat is althans de mening van de Amerikaanse automotive-goeroe Brian Pasch. Innovam is een samenwerkingsverband aangegaan met Pasch die bestaat de vertaling van het boek ‘Selling cars in the digital age’. Ook worden trainingen van Pasch aangeboden.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
21 november 2025
Bob Velthuis beoogd voorzitter BOVAG Onafhankelijke Autobedrijven
21 november 2025
Gaspedaal.nl analyseert 14 miljoen apk-rapporten
21 november 2025
‘Geen grossierswisseling voor een concept’
21 november 2025
Meer en meer particulieren aan de EV
20 november 2025
Van Mossel neemt twee Britse dealergroepen over
20 november 2025
TransConnect breidt uit op Duitse markt
Meest bekeken berichten
Recente reacties