Autoverkopers laten nog steeds kansen liggen als het gaat om online verkoop. Opleidingsinstituut Innovam introduceert nu het platform We Buil Retail waar door middel van trainingen en adviezen de autoverkoper weer het kompas in de juiste richting weet te zetten.

Een klant die zich online oriënteert op het kopen van een auto moet anders worden benaderd dan een klant die ‘koud’ de showroom binnenstapt. Dat is althans de mening van de Amerikaanse automotive-goeroe Brian Pasch. Innovam is een samenwerkingsverband aangegaan met Pasch die bestaat de vertaling van het boek ‘Selling cars in the digital age’. Ook worden trainingen van Pasch aangeboden.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
16 december 2025
Europese Commissie herziet CO2-emissienormen
16 december 2025
Patrick Olgers beoogd voorzitter BOVAG Autodealers
16 december 2025
Laden zonder roaming-kosten
16 december 2025
Rhythm of Blues kleur van het jaar 2026
16 december 2025
Slimmer Werken begint Online
15 december 2025
Minderheidsbelang in Wensink voor Duitse collega-dealergroep
Meest bekeken berichten
Recente reacties