Er zijn in februari meer occasions verkocht (85.000) b2c dan in dezelfde periode van vorig jaar. De stijging van 3,6 procent volgt op een stijging van 4,5 procent in januari en kan daarmee voorzichtig structureel worden genoemd.

Daar staat tegenover dat zowel de handel in occasions (b2b) als de verkoop tussen consumenten (c2c) afnam, met respectievelijk 3,3 en 6,8 procent. De merken die het best werden verkocht zijn: VW (9302), Opel (7640), Peugeot (7453), Renault (7320) en Ford (6730).

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
5 december 2025
Car Service Partner groeit met vier bedrijven
5 december 2025
SWOV: Impopulaire maatregelen nodig voor vergroten verkeersveiligheid
5 december 2025
RAI Automotive Industry NL luidt de noodklok
5 december 2025
Vijftig elektrische Mini’s voor Profile
5 december 2025
Texa lanceert E-Diag Charger
4 december 2025
Omzet Autodoc stijgt met 17,0 procent
Meest bekeken berichten
Recente reacties