Het dealernetwerk van Nissan is sinds kort aangesloten bij Supply IT. Via dit online bestelplatform kunnen onderdelen rechtstreeks vanuit het schadedossier worden besteld bij de Nissan-dealer. Daarmee is een snelle levering van de juiste onderdelen gegarandeerd.

Supply IT is door Direct Access opgezet in samenwerking met diverse importeurs, dealers en dealerverenigingen. De schadehersteller maakt gratis gebruik van Supply IT. Het doel is het proces van het bestellen van onderdelen bij de Nissan-dealers door schadeherstelbedrijven te optimaliseren. Schadeherstellers kunnen bovendien gebruikmaken van technische ondersteuning door de Nissan-dealer.

Behalve een snelle en accurate levering van onderdelen biedt het online bestelportaal ook de mogelijkheid om foto’s uit een schadedossier mee te sturen. Tevens kunnen landelijke Service Level Agreements tussen schadeherstel(ketens) en Nissan ingeregeld worden en is er een uitgebreide managementrapportagetool. Deze administratieve dienstverlening betekent extra besparing van tijd en dus kosten.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
12 december 2025
Plan je moment!
12 december 2025
Ruim 100 euro verschil in kosten van laden
12 december 2025
Niet gedeeld, wel zelfrijdend
12 december 2025
Revisie krijgt eindelijk de aandacht die het verdient
11 december 2025
‘Voorkeur voor originele onderdelen daalt’
11 december 2025
Vijftig tinten aftersales
Meest bekeken berichten
Recente reacties