Het dealernetwerk van Nissan is sinds kort aangesloten bij Supply IT. Via dit online bestelplatform kunnen onderdelen rechtstreeks vanuit het schadedossier worden besteld bij de Nissan-dealer. Daarmee is een snelle levering van de juiste onderdelen gegarandeerd.

Supply IT is door Direct Access opgezet in samenwerking met diverse importeurs, dealers en dealerverenigingen. De schadehersteller maakt gratis gebruik van Supply IT. Het doel is het proces van het bestellen van onderdelen bij de Nissan-dealers door schadeherstelbedrijven te optimaliseren. Schadeherstellers kunnen bovendien gebruikmaken van technische ondersteuning door de Nissan-dealer.

Behalve een snelle en accurate levering van onderdelen biedt het online bestelportaal ook de mogelijkheid om foto’s uit een schadedossier mee te sturen. Tevens kunnen landelijke Service Level Agreements tussen schadeherstel(ketens) en Nissan ingeregeld worden en is er een uitgebreide managementrapportagetool. Deze administratieve dienstverlening betekent extra besparing van tijd en dus kosten.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
14 november 2025
ADPA nieuw lid van SERMI
14 november 2025
Alzura: Toekomst aftermarket is digitaal
14 november 2025
AllParts lanceert leaseconcept
13 november 2025
Stijging voertuigdiefstal zet door
13 november 2025
AutoTrack: Tweedehands EV 10 procent goedkoper
13 november 2025
Groen licht voor autonome shuttlebus Holon
Meest bekeken berichten
Recente reacties