Het autoschadeherstelnetwerk van Schadenet in Nederland en België frist na 25 jaar de huisstijl op en introduceert vandaag een nieuw logo. De kleuren en identiteit blijven behouden. Komende week wordt de re-branding ingezet.

Leontine Sitters, directeur Schadenet: “De autoschadebranche was bij de oprichting van Schadenet kleinschalig en ongestuurd. Ons 25-jarig jubileum vinden wij een mooie gelegenheid om het logo te vernieuwen. Het logo is modern, heeft een frisse uitstraling en past bij het karakter van Schadenet.”

Het Rotterdamse 0 – 9 Cross Creative Agency tekende voor de ontwikkeling van het logo en de huisstijl.

Onlangs passeerde Schadenet nog ABS in de Schadeketen Top 25.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
5 december 2025
Car Service Partner groeit met vier bedrijven
5 december 2025
SWOV: Impopulaire maatregelen nodig voor vergroten verkeersveiligheid
5 december 2025
RAI Automotive Industry NL luidt de noodklok
5 december 2025
Vijftig elektrische Mini’s voor Profile
5 december 2025
Texa lanceert E-Diag Charger
4 december 2025
Omzet Autodoc stijgt met 17,0 procent
Meest bekeken berichten
Recente reacties