Het autoschadeherstelnetwerk van Schadenet in Nederland en België frist na 25 jaar de huisstijl op en introduceert vandaag een nieuw logo. De kleuren en identiteit blijven behouden. Komende week wordt de re-branding ingezet.

Leontine Sitters, directeur Schadenet: “De autoschadebranche was bij de oprichting van Schadenet kleinschalig en ongestuurd. Ons 25-jarig jubileum vinden wij een mooie gelegenheid om het logo te vernieuwen. Het logo is modern, heeft een frisse uitstraling en past bij het karakter van Schadenet.”

Het Rotterdamse 0 – 9 Cross Creative Agency tekende voor de ontwikkeling van het logo en de huisstijl.

Onlangs passeerde Schadenet nog ABS in de Schadeketen Top 25.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
4 november 2025
2,2 procent meer occasions verkocht
4 november 2025
Bosch vernieuwt online trainingsprogramma
4 november 2025
Campus VTS: een nieuwe stap vooruit voor garages
4 november 2025
Autobedrijf aansprakelijk na hack mailbox?
3 november 2025
Autoverkoop zet stijgende lijn voort in oktober
3 november 2025
AutoProfijt op weg naar de 100
Meest bekeken berichten
Recente reacties