De specialisten in Toyota, Peugeot en Citroën hebben gezamenlijk een Plus Pas ontwikkeld. Met de introductie van deze voordeelkaart voor klanten geven de merkspecialisten van de Vetos (Toyota) en de PCA (Peugeot en Citroën) een nieuwe en extra impuls aan hun streven naar maximale klantvriendelijkheid.

Jur Ooijman van ABC Automotive, die de totstandkoming coördineerde: “In deze gezamenlijke missie hebben de leden van de Vetos en PCA elkaar gevonden in de wens van een klantenpas. Met de introductie van de Plus Pas bundelen zij nu een breed scala aan extra services voor hun klanten. De besturen van zowel de Vetos als de PCA hopen dat initiatieven als de Plus Pas een stimulans zijn voor zelfstandig opererende specialisten in Toyota, Peugeot of Citroën om zich aan te sluiten bij de Vetos of de PCA.”

Profileren

Een stijging van het aantal leden, betekent dat de vereniging beter in staat is om zich te profileren richting de berijders van Toyota’s, Peugeots en Citroëns. Jur Ooijman: “Meer Vetos- en PCA-dealers betekent ook meer armslag om de servicegraad nog verder uit te breiden. De lancering van de klantenpas past ook in de filosofie van de Vetos- en PCA-dealers om op dealerniveau aan Toyota’s, Peugeots en Citroëns te werken tegen een vriendelijker tarief.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
4 november 2025
2,2 procent meer occasions verkocht
4 november 2025
Bosch vernieuwt online trainingsprogramma
4 november 2025
Campus VTS: een nieuwe stap vooruit voor garages
4 november 2025
Autobedrijf aansprakelijk na hack mailbox?
3 november 2025
Autoverkoop zet stijgende lijn voort in oktober
3 november 2025
AutoProfijt op weg naar de 100
Meest bekeken berichten
Recente reacties