De Suzuki Auto Dealervereniging en haar dealers hebben zich sinds 1 januari aangesloten op een eigen versie van A2SP Autostats, een statistiekentool. Hiermee realiseert de Suzuki Auto Dealervereniging voor haar leden inzicht in de meest recente KPI’s (Key Performance Indicator).

Het statistiekenprogramma geeft inzage in de verkoopcijfers van nieuwe en gebruikte Suzuki’s, APK-scores en marktaandelen en de courantheid van de auto’s in de bedrijfsvoorraad. Het verzorgingsgebied, de onderlinge consumentenverkoop en de concurrerende merken kunnen worden ingesteld, evenals de verhoudingen tussen vreemde merken tegenover het eigen merk. Hierdoor kan elke Suzuki dealer zijn resultaten vergelijken met die van de concurrenten in zijn regio. De gegevens worden op detail geanalyseerd, zowel op landelijk, regionaal als postcodeniveau.

"A2SP heeft aandachtig geluisterd naar onze wensen om een meer praktijkgerichte analysetool te realiseren tegen lagere maandlasten dan de versies die al beschikbaar zijn. De informatie wordt dagelijks ververst en kan bovendien op elk gewenst moment historische informatie tot twee jaar terug tonen. Voor onze dealers is dit een extra verrijking op de bestaande managementinformatie", aldus Carlos Cuvelier van de dealervereniging.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
21 mei 2025
Occasionprijzen blijven licht stijgen
21 mei 2025
Apollo: Merk Vredestein blijft bestaan
21 mei 2025
Crisis is kans
20 mei 2025
Marc Oudshoorn directeur ASN Groep
20 mei 2025
Xavier Chardon wordt ceo Citroën
20 mei 2025
Broekhuis neemt Jansen2Wielers Barneveld over
Meest bekeken berichten
Recente reacties