De Website van het Jaar-verkiezing kende donderdagavond in The Harbour Club Amsterdam haar hoogtepunt met de awarduitreiking. Toyota en Marktplaats Auto’s werden uitgroepen tot respectievelijk ‘Beste website’ en ‘Populairste website’. De afgelopen zes jaar won Marktplaats Auto’s ook al een award.

Toyota.nl liet maar liefst elf andere genomineerde websites in dezelfde categorie achter zich. Menno Damsté, manager interactieve communicatie: “De Toyota website is in juni volledig vernieuwd. Ons doel was een website te ontwikkelen die perfect aansluit op de behoefte van de hedendaagse consument. Zowel qua inhoud als gebruikersgemak. Deze publieksprijs is de ultieme bevestiging dat we daarin zijn geslaagd.”

Sinds 2004 valt Marktplaats elk jaar in de prijzen in verschillende categorieën, zoals ‘E-commerce’, ‘Populairste shoppingsite’ en ‘Populairste auto- en vervoersite’. Hamish Stone, directeur Automotive van Marktplaats: “Het stimuleert ons om te blijven ontwikkelen, zodat we nu en in de toekomst de gebruikers zo goed mogelijk kunnen blijven bedienen.”

Dit jaar hebben zo’n 600.000 unieke stemmers hun mening gegeven in de Website van het Jaar-verkiezing. Er zijn in totaal 946.000 stemmen uitgebracht.

Bekijk hier alle winnaars >>

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
4 december 2025
Omzet Autodoc stijgt met 17,0 procent
4 december 2025
Ola Källenius herkozen als president Acea
4 december 2025
Kinderen krijgen eigen verkeersbord
4 december 2025
Onterecht beroep op retentierecht: Rolls moet terug naar eigenaar
3 december 2025
Nieuw bij Nissens: bobines
3 december 2025
Diagnose op afstand met TechPRO 2 Mahle
Meest bekeken berichten
Recente reacties