Vakgarage heeft sinds kort alle sites van de aangesloten garagebedrijven voorzien van klantreviews. De stichting wil volgens eigen zeggen op een eerlijke, transparante en klantvriendelijke manier zaken doen en heeft daarom de Bovag reviewtool Klantenvertellen geïntegreerd.

Christien den Uil, voorzitter en manager van Vakgarage: “Hierdoor vermijden we alle schijn van belangenverstrengeling en kan de consument vertrouwen op een eerlijke en transparante reviewmodule. Bovendien zijn alle Vakgarages tevens Bovag-lid. Wij zijn uitermate enthousiast over deze nieuwe beoordelingsmethode en hebben alle vertrouwen in goede beoordelingen en rapportcijfers.”

De formule is haar organisatie steeds meer op een hoger plan aan het tillen. Zo is sinds 1 oktober Twan Dekkers in dienst als buitendienstmedewerker, waar hij het centrale aanspreekpunt is voor de bestaande Vakgarages.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
4 november 2025
Campus VTS: een nieuwe stap vooruit voor garages
4 november 2025
Autobedrijf aansprakelijk na hack mailbox?
3 november 2025
Autoverkoop zet stijgende lijn voort in oktober
3 november 2025
AutoProfijt op weg naar de 100
3 november 2025
De kleurrijke carwashmarkt
31 oktober 2025
Van Mossel neemt Polestar Amsterdam over
Meest bekeken berichten
Recente reacties