Vakgarage heeft sinds kort alle sites van de aangesloten garagebedrijven voorzien van klantreviews. De stichting wil volgens eigen zeggen op een eerlijke, transparante en klantvriendelijke manier zaken doen en heeft daarom de Bovag reviewtool Klantenvertellen geïntegreerd.

Christien den Uil, voorzitter en manager van Vakgarage: “Hierdoor vermijden we alle schijn van belangenverstrengeling en kan de consument vertrouwen op een eerlijke en transparante reviewmodule. Bovendien zijn alle Vakgarages tevens Bovag-lid. Wij zijn uitermate enthousiast over deze nieuwe beoordelingsmethode en hebben alle vertrouwen in goede beoordelingen en rapportcijfers.”

De formule is haar organisatie steeds meer op een hoger plan aan het tillen. Zo is sinds 1 oktober Twan Dekkers in dienst als buitendienstmedewerker, waar hij het centrale aanspreekpunt is voor de bestaande Vakgarages.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
9 december 2025
19 procent meer ongevallen in winter
9 december 2025
ERA breidt uit met radiatoren en intercoolers
9 december 2025
‘Registratie schadevrije jaren krijgt update’
9 december 2025
Buiten kantooruren: Dakar als jongensdroom
8 december 2025
Jaarcijfers Greenwheels: grotere vloot, jongere gebruikers
8 december 2025
Vernieuwde erkenningenstelsel binnenkort van start
Meest bekeken berichten
Recente reacties