Stichting Vakgarage timmert flink aan de weg voor technische ondersteuning bij diagnose en technisch complexe vraagstukken. Na het starten van een opleidingstraject met Exponentia en Innovam, wordt nu ook de Helpline toegevoegd.

Mivar Group zal met haar Voertuig Technische Support als Helpline fungeren voor de leden van Vakgarage. Christien den Uil, directeur en voorzitter van Vakgarage: “Op deze wijze worden onze leden beter ondersteund op het gebied van diagnose en complexe technische vraagstukken. Dit zal de kwaliteit en het rendement van de Vakgarage autobedrijven nog meer doen toenemen.”

Ronnie van Gellecom, productmanager bij Mivar Group: ”Voertuig Technische Support (VTS) voorziet in gedetailleerde technische informatie over specifieke vraagstukken en ondersteunt en adviseert de Vakgarage-ondernemers met complexe elektronische storingen. Van componentlocaties tot meetwaardes of reparatie-adviezen. VTS is eigenlijk de extra autotechnicus voor elke werkplaats. Wij zijn er van overtuigd dat VTS bij kan dragen aan de efficiëntie in de werkplaats.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
22 december 2025
Vakgarage van der Horst sluit zich aan bij INDI: actuele data voor betere service
19 december 2025
TECH360 levert eerste diagnosespecialist af
19 december 2025
Van Mossel Duitsland neemt leasevloot MisterGreen over
19 december 2025
Gerard Bolder voorzitter RAI Auto’s
19 december 2025
Resultaten autodealers iets beter in Q3
19 december 2025
Verkeersboetes sinds 2021 fors gestegen
Meest bekeken berichten
Recente reacties