Michael van der Sande is benoemd tot senior vice-president marketing bij de Renault Groep. Per 1 oktober begint hij in zijn nieuwe functie op het hoofdkantoor van de Renault Groep. Van der Sande treedt ook toe tot het Management Committee.

 

De in 1965 geboren Van der Sande heeft een lange staat van dienst in het internationale veld van sales en marketing. Na zijn MBA te hebben gehaald aan de Universiteit van Nyenrode werkte hij enkele jaren bij Nissan Europe. Later werkte hij onder meer bij Rolls-Royce en Bentley, Harley-Davidson, Tesla Motors en Aston Martin. Bij Aston Martin was hij als chief commercial officer verantwoordelijk voor de wereldwijde sales, marketing, service, parts, retail en merchandising.

Van der Sande volgt Stephen Norman op en rapporteert rechtstreeks aan Jérôme Stoll, die benoemd is tot chief performance officer. De aanstelling van Stoll is onderdeel van een serie wijzigingen in de organisatiestructuur van de Renault Groep. Stoll is verantwoordelijk voor sales & marketing wereldwijd.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
23 december 2025
Eurorepar Car Service doneert aan Ambulance Wens
23 december 2025
Wat verandert er voor autobezitters in 2026?
23 december 2025
Autotaalglas Alphen aan den Rijn is verhuisd
23 december 2025
Detailing is een vak
22 december 2025
Vakgarage van der Horst sluit zich aan bij INDI: actuele data voor betere service
19 december 2025
TECH360 levert eerste diagnosespecialist af
Meest bekeken berichten
Recente reacties