Henri Verhoef, tot voor kort salesmanager bij onderdelendistributeur Kühne uit Hoevelaken, wordt met ingang van 1 december manager aftersalesmarketing bij Louwman en Parqui, een functie die hij eerder al bij Alfa Romeo bekleedde.

In 2007 maakte Verhoef de stap van de automobielimporteur naar de onderdelendistributie in het onafhankelijke kanaal. Nu Verhoef weer terug is in het merkgebondenkanaal kan hij zijn ervaring inzetten voor de Toyota-dealers om hun aftermarketpositie te versterken.

Toyota is op dit momentdruk bezig met de introductie van haar snelserviceconcept, waarbij bijvoorbeeld meerdere monteurs aan één auto werken.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
17 september 2025
Fastned Gentbrugge als blauwdruk
17 september 2025
Met Logpay-kaart ook naar Argos en amiGo
17 september 2025
VNA ziet mobiliteitstransitie stilvallen
17 september 2025
BOVAG negatief over ‘pseudo-eindheffing’
17 september 2025
Revisiemotor gaat stuk: non-conformiteit in de werkplaats
16 september 2025
RAI Vereniging: Mobiliteitsplannen onvoldoende
Meest bekeken berichten
Recente reacties