Innovam heeft zijn website inhoudelijk en optisch onder handen laten nemen. De bezoeker kan voortaan sneller bij zijn gewenste training komen, stelt de branche-opleider uit Nieuwegein. Ook heeft de website nu “een onmiskenbare automotive uitstraling”.

Het educatiepakket van Innovam omvat meer dan 160 trainingen op het gebied van autotechniek, sales, management en HRM. Onderzoek liet zien dat nieuwe bezoekers op de oude website lang bezig waren met het zoeken en boeken van de juiste training. In de strategie voor de opvolger, gebouwd door Conclusion Digital, stond dan ook voorop dat elke bezoeker zo snel mogelijk op de juiste plek komt.

Het resultaat is op 23 april live gegaan en moet de gebruiker service op maat bieden. Om inhoud en trainingen op de persoonlijke wensen te kunnen afstemmen, wordt data uit klik- en zoekgedrag bijgehouden. Deze data stelt Innovam bovendien in staat om nieuwsbrieven en promoties te personaliseren. Ook kunnen herinneringen gestuurd worden wanneer het tijd is voor een opfristraining, bijvoorbeeld wanneer de apk-bevoegdheid verlengd dient te worden. Met een database van ruim vierhonderd foto’s heeft bovendien elke training een eigen, herkenbare omgeving.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
22 oktober 2025
Omzet GPC 4,9 procent hoger in derde kwartaal
22 oktober 2025
Schaeffler VLS breidt uit met Vitesco
22 oktober 2025
Fuchs introduceert voertuigscanners TwoTronic
22 oktober 2025
Apetrots op een prachtige branche
21 oktober 2025
GRS-partnerbijeenkomst nieuwe stijl maakt uitbreiding netwerk wereldkundig
21 oktober 2025
Zwaardere crashtests onthullen zwakke plekken in autostoeltjes
Meest bekeken berichten
Recente reacties